Voorbereidingen

3 augustus 2017

Een hoop van onze checklist kunnen we inmiddels afvinken. Wat een geregel allemaal. Omdat we beiden een groepsreis niet zagen zitten (al die verplichte tijden en met een beetje pech mensen waar het niet mee klikt) hebben we alles op eigen houtje geboekt. Het heeft best even geduurd voor de de hele rondreis rond hadden

Hotels boeken, weer annuleren, toch weer boeken, en weer annuleren. Maar nu is eindelijk alles definitief

Paspoorten zijn in orde, en ook de vaccinaties zijn binnen. Dat was voor de kinderen best even spannend. Tom (6) was vooral heel nieuwsgierig en wil sinds zijn prik ook dokter worden. Sam (8) vond het iets minder plezant. Ik denk als die ooit nog eens geprikt moet worden dat ik hem in de vijfpuntsfixatie moet leggen.

Bij Bever sport hebben we alle vier een mooie rugzak gekocht. Sam heeft natuurlijk weer de duurste uitgezocht (hoe kan het ook anders). Maar hij was zo content met zijn rugzak dat ik hem niet meer weg kon leggen. En ook zijn we inmiddels voorzien van zaklampen en poncho's (we zitten natuurlijk ook in een regenwoud).

Nu rest alleen nog het inpakken en de dagen aftellen...........

1. Wilma:
    3 augustus 2017
    Wat spannend allemaal. Wat een mooi avontuur.
    Wij wensen jullie alvast een geweldige reis en vakantie.
    En, heel leuk om hier mee te kunnen lezen!
  2. Anthon van Os:
    Hele fijne reis gewenst,

en kom de reistips, planning, rugzakken, en hotels over paar jaar wel ophalen :)
  3. Mieke corts:
    4 augustus 2017
    Jemi wat spannend allemaal!!! Ben benieuwd hoe de jongens het allemaal zullen vinden,
    Ik wens jullie allemaal een heel fijne geweldige tijd en zie jullie ook graag allemaal weer veilig thuiskomen na dit grootste avontuur!! Heel veel knuffels voor mijn lieve Sam en Tom, en Lieve Mike en Maaike. Ik mis de boefjes ze best wel...... Liefs Mieke
  4. Nanneke aarse:
    10 augustus 2017
    Ik ga jullie volgen, elk kwartier denk ik. Daarna kopieer ik allesen wil m zelf ook maken. Wens jullie een hele mooie onvergetelijke reis met zijn viertjes.